FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tänkte passa på att tipsa om ett litet script jag gjorde för ett tag sen. En "webbläsare" som översätter de sidor man besöker till "fjortisspråk" -- dock bara lite lagom mycket så det blir halvkomiskt...
www.hylde.com/saker/fjortisnet_explorer1.2b/ Hoppas att någon uppskattar det (detta är inte menat som reklam eller för att få feedback på design eller liknande så jag tror detta forum är rätt)... Jag har för övrigt funderingar på om det kan innebära några juridiska svårigheter att behålla detta på min hemsida. Någon som vet om detta kan innebära problem? Dessutom verkar MSNbot gilla att crawla alla möjliga länkar, parsade genom mitt script, och indexera dessa. Detta borde jag kanske råda bot på? Eller också tar jag nog bort detta helt för att slippa bekymmer? Några synpunkter? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det var en rolig sida
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
hahaha underhållande!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Har du tillstånd från Microsoft att använda "deras" bilder?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Kul att ni gillar sidan. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
ja den var rolig
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Administratör
|
Hehe! kul!
Körde ett inlägg på WN. Citat:
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Riktigt bra översättning! (På "fjortiska") |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
VIP
|
Kan man inte fixa översättning på andra hållet, från fjortiska till svenska?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Likaså fjortiskan. Beroende på vart man bor skriver man olika. Men jag håller med dig. Skulle vara bra att ha en sådan översättning då man ibland har GROVA problem med att förstå vad folk menar. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|