FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Sitter just nu och skissar på ett nytt projekt för frilansare inom mediaområdet och skulle vilja ha lite feedback på sajtens design. Kreativ kritik tack!
www.frilans.se/mallar Om du själv är frilansare får du gärna komma med tips, idéer och förslag på bra funktioner. Bra tips belönas! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Enkelt=Snyggt=Funktionellt,
det har du uppfyllt. Men försök hitta en till färg att bryta den röda med. kanske grön, som du har på bilden på framsidan? Eller en tredje kontra den ^^ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Det ser bra ut. Enkel, ren. Behagliga färger. Skulle gärna se en gråsvart ton till det röda. Eller som tidigare, bryt ut helt med annan färg. Men låt det röda vara kvar.
Det finns massor med funktioner men det är lättare att se hur övriga sidan kommer att se ut, så man inte bygger efter funktionerna för mycket. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Det ser verkligen bra ut.
grattis ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Helt ok, men jag håller med om att det skulle kunna behövas en ytterligare färg.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Administratör
|
Håller med föregående och vill tillägga att jag tycker det är lite väl mycket luft under menyn.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hur är det med funktioner? Vad skulle ni som frilansere vilja ha med för funktioner att bäst kunna marknadsföra er själva som frilansare?
Vad skulle du som uppdragsgivare vilja ha för att lätt kunna söka ut, utvärderar och till sist anställar en frilansare till ett projekt via denna tjänst? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
är väll bara jag med mina synfel som tycker detta men endå.. den röda färgen är för intensiv, "klossarna" blir suddiga och det går då inte fokusera på menyn..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag tycker sidan verkar ganska lovande. Jag håller också med de flesta av er när ni säger att det behövs lite mer färger och grejjer det gör jag.
Ser fram emot projektet och lycka till MissDomain! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|