FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Jag skulle bara vilja önska alla ett riktigt Gott Nytt År! Vill även ge en tanke till flodvågsoffren! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
kom ihåg, man kan ha skoj utan alkohol :lol: |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Gott nytt år!
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Men som nån sa...varför riskera? ![]() ![]() Gott nytt år! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Gott nytt år!
och det där med alkohol.. jag fattar inte poängen ![]() Jag har inte festat till på ca 3 år nu och har inte haft tråkigare än ni andra ![]() trivs riktigt bra med det.. nu är det 7 tim kvar till tolvslaget.. jag har inte en droppe alkohol hemma.. det vi ska skåla med här tillsammans med fru och barn är Pommac! [edit]Jag är inte nykterist... tror jag[/edit] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
men många bekanta får man släpa hem ändå. :s Iallafall Gott nytt år!!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Gott nytt år!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag stämmer in i kören, nu när det är fem och en halv timme kvar av detta år. En summering av detta år kommer alltid att kretsa kring dess slut - det värsta slut som ett år har haft sedan mannaminne.... Men ändå:
Gott Nytt År Må tjugohundrafem bli ett bättre år för mänskligheten.
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Gott nytt år!
Tråkigt det som har hänt i Asien, men sedan ska man inte sabba nyår genom att göra den ännu tråkigare och tragiskare bara för det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
även jag skulle vilja önska ett gott nytt år till alla och jag e glad att jag hittade hit till wn.se även om jag inte e nån riktigt hardcore webbfifflare
![]() Gott nytt år! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|