FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
det hade varit bra med en vettig rubrik på ditt inlägg då
1) många läser tidningarna frivilligt ![]() 2) folk på ICQ:n har samma humor som ddu har ![]() Tror att jag klickat på samma nyhet nu över 6 gånger fast den går under olika skämt och ironiska uttryck om telia och de andra teleoperatörerna ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
det var absolut inte menat som skämt eller något. utan jag tycker helt enkelt att det är ett grymt bra initiativ av dem!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker också det är väldigt bra gjort utav dom. Men dom gör ju faktiskt mycket bra grejor tycker jag. Tillexempel när det var strul hos telia och hela mobil nätet pajade. Så veckan efter så ringde man helt gratis i 12 timmar har jag för mig det var.
Var telia först med att man ringer gratis dit? eller var något annat företag före sen så tyckte telia att dom inte kunde vara sämre och gjorde likadant? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker telia borde införa liknande saker när vid galor och liknande när de samlar in pengar till barn och sånt. Ni vet när man skickar in ett SMS som kostar 30kr och så tar telia typ 20kr i avgift så att insamlingen bara får 10kr. Det är lite snålt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tror inte att någon vet om det där, men man kan ju anta att telia inte tar något då telia oftast är med som sponsor...
Men jag tror inte att någon här får läsa avtalen som brukas göra...å jag tror de varierar ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det jag har hört är att telia inte tar något, eller iaf självkostnadspriser, var ju debatt om det för något/ ett par årsedan då en av galorna bytte till tele2 pga. telia ville ha pengar för det eller något sådant. Men det är väl ganska uppenbart att det aldrig skulle få vara så, att telia skulle roffa åt sig så mycket... Men men som tobbe sa, man skall nog inte gräva så mycket i det om man inte har fullständig koll!
Förövrigt tycker jag det är bra att de tar bort utlandstaxan, posten tar bort avgiften för att sätta in pengar till hjälporg, klädesföretag skänker kläder.. Det tycker jag visar på medlidande... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||