FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag tror att få har missat deras nya banner med Crazy Frog och det irriterande ljudet. Om du nu har missat det så sök på google efter Crazy Frog. Jag kände igen ljudet från en MP3:a där en snubbe hade gjort sig rolig på en motorcykelmotor genom att oralt framhäva ljuden. Mp3:an var ganska populär.
Är det bara jag som har gjort samma liknelse? Vilket fall som helst så tog jag kontakt med Jamba och frågade rakt på varifrån ljudet kom ifrån. deras var lyder förljande: "Ljudet kommer från min praktikant som blev lite överförfriskad en kväll och spelade över haha!" Tim Nilsson, Online Marketing Manager, Scandinavia Jamba! AG Så... är det bara jag som känner igen ljudet? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har också hört den innan, och även sett ett filmklipp, så det verkar som om han ljuger eller skojar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Lögn, med största sannolikhet, ny är den iaf. inte, den är väl mest känd från en flashfilm där det var en stillbild på en Ferrari F1 och så fick man höra ljudklippet.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Flashfilmen ni talar om kan ni finna här:
www.microsaft.nu/movies/dengdeng.swf |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Rätt komiskt svar från Jamba ändå.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har också hört det innan. Och det var ju jätte länge sedan. Det finns flera låtar med han. Min syster har en hel skiva med låtar ifrån han. Hon borde veta vad han heter.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Ljudet är "gammalt", sedan så gjorde någon filmen (som.. inte är en groda? ;P).. Ett tag hade de ju den rosa/lila dansande "saken" som de inte heller själva gjort... sedan bytte de ut den mot en "liknande" egen(?) dansande.. sak... (flodhäst/noshörning/whatever.. minns inte och det är tidigt på morgonen) som var sämre animerad, etc. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kommer också ihåg att jag sett den flodhästen innan jamba använde den. Med ett sånt svar dom hade så verkar det ju uppenbarligen så att dom ljuger, och deras metoder för att lura folk på prenumerationer med finstilt text är riktigt dålig. Det har dom fått minst 15 KO anmälningar för.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|