FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu har vi äntligen blivit klara med den nya versionen av vår tjänst MissDomain.com, och vi kan från och med idag kl. 13:00 erbjuda en ny auktionsplattform som förenklar försäljningen av webbplatser och domännamn.
Vi har sedan starten 2003 hjälpt både köpare och säljare att hitta rätt på den enorma andrahandsmarknaden som vuxit fram, och i och med vår nya plattform kan vi erbjuda ännu fler funktioner än tidigare. Bland de nya funktionerna finns exempelvis en auktionsbevakare som meddelar dig ifall det läggs in ett domännamn till försäljning som innehåller ett visst ord som du är intresserad av. Varje säljare kan numera också logga in och själv lägga till, ta bort eller ändra sina domännamnsauktioner, och det finns även en specialavdelning för massregistrering, för de domännamnsägare som vill sälja väldigt många domännamn. Vi hoppas att ni tar dig tid att besöka vår tjänst, och tveka inte att kontakta oss ifall du har kritik eller beröm! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Stort grattis, vilken skillnad från förra! Jag slänger upp några domäner i helgen och testar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
VIP
|
Grattis! Ser bättre ut nu också.. bra jobbat !!!!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Vill jag sälja på auktion så brukar jag utgå med ett lågt utgångsläge för att skapa intresse, detta system kan jag inte använda hos Missdomain längre
![]() Vist kan jag drömma om miljoner för en domän, men tror mer på att få känna lite på marknaden, men eftersom auktionen avlutas med automatik efter 7 dagar och Missdomain fakturerar köparen så verkar inte jag ha så mycket att säga till om. Rätta mig om jag har fel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Inte väl om du skriver reservations pris? Jag saknar dock autoinloggning, stängar man förnstret och besöker sidan på nytt får man logga in på nytt också... omständigt...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
börjar med klagomålen
färgen på länkarna är lite väl ljus.. svårt att läsa ibland det var nog allt.. sen en fråga - kan man parkera sin domän hos er? det vore ju väldans smidigt isåfall... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vi håller på att titta på en parkeringslösning tillsammans med en partner, men tyvärr kan vi inte lämna något besked om när detta kommer igång.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ser riktigt snyggt ut.
Tycker även prisnivån på utropspriset har sjunkit dramatiskt. Verkar inte länge finnas några domäner med värde runt 2000-3000 till ett utropspris på närmare 100 000. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|