FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
VIP
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
Killen som skapat den är ingen mindre än Rick Latona, mannen bakom dollars.com (ett stort nätverk/affiliateprogram för adult domäner). Det kommer bli stort. Jag har redan skickat in www.eiendomsmegler.com för appraisal. Ska se om jag kan få ett lån på en $5000 - bara för skojs skull. Han kan skicka pengar på vilket sätt man vill säger han, i mynt, via paypal, wire osv. Lånet gäller i 30 dagar, sedan måste man betala ränta på lånet.. annars förfaller det typ. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vaddå förfaller?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
testa skapa ett konto och fråga dem ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Undrar om han är bättre på höra av sig ang digipawn.com än när det gäller dollars.com (väldigt få intresserade har hört ett pip sen lanseringen)?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
Vet ju att han är otroligt stor och poppis i USA. Antaligen får han 1000's mail om dagen och det är lätt att något mail försvinner. Dåligt om han inte hör av sig ändå!!! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag var där igår och testade med seosweden.com. Tog i så jag blev blå och föreslog US $ 5000 för denna. :blink: Han (Rick Latona) mailade mig idag, och vi håller just nu på att förhandla lite... Jag tror knappast att jag får som jag vill men visst hör han av sig, och det ganska snabbt också. Kul grej att kunna panta domännamn.
![]() Mvh /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|