Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

sms-tjänster, vilka sidor finns det?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-11-27, 01:43 #1
KaKaNs avatar
KaKaN KaKaN är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Nov 2004
KaKaN KaKaN är inte uppkopplad
Medlem
KaKaNs avatar

Reg.datum: Nov 2004
Har suttit och letat ett tag men inte hittat var man kan få tag på dessa sms-tjänster. jag tänkte ha lite tävlingar och dylikt på hemsidan men vet inte var man kan få hjälp med sånt? såg www. yo .se, men finns det nåt annat? Nån som har lite erfarenhet att dela med sig?
KaKaN är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-11-27, 03:00 #2
elofssons avatar
elofsson elofsson är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jul 2004
elofsson elofsson är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
elofssons avatar

Reg.datum: Jul 2004
Har inte speciellt stor koll på detta men känner i alla fall till robert.se. Fick ett "prova på-paket" av dem på Networks Telecom-mässan i höstas, med några fria sms, men har inte testat ännu.

/Jonny
elofsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-11-27, 13:35 #3
mypay mypay är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2004
Mycket flitig postare

maila mig lite specifikationer för vad du har tänkt dig så ska vi se vad vi kan hjälpa dig med
mypay är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-12-04, 22:50 #4
BE Network BE Network är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Oct 2004
Flitig postare

Hej,

Gäller det ett stort projekt där det kommer att komma in många deltagare (sms) kan jag varmt rekommendera Cellsynt, för mindre sajter är nog mypay bra.

Har själv använt mig av Cellsynt (gör det fortfarande) och dem är lysande på alla punkter!

-Jonas
BE Network är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-12-04, 22:55 #5
Mycket flitig postare

Mycket flitig postare

vill bara poängtera att vi är bra att ha när det gäller stora sidor med..

saknar man info om hur vi jobbar så kanske man inte ska uttala sig om det? för att förklara ytterligare - alla som vill får möjlighet att utveckla sina tjänster i samråd med oss.. Vi kan t.om hjälpa till med utvecklingen.. Mycket av det som vi kommer ha i framtiden kommer från synpunkter från våra kunder..

Inte sagt nu att Cellsynt är bra - det är dom.. mycket bra - men vi är minst lika bra att ha och göra med - små som stora sidor
Oläst 2004-12-05, 22:56 #6
Flitig postare

Flitig postare

Citat:
Originally posted by mypay@Dec 4 2004, 23:55
vill bara poängtera att vi är bra att ha när det gäller stora sidor med..

saknar man info om hur vi jobbar så kanske man inte ska uttala sig om det? för att förklara ytterligare - alla som vill får möjlighet att utveckla sina tjänster i samråd med oss.. Vi kan t.om hjälpa till med utvecklingen.. Mycket av det som vi kommer ha i framtiden kommer från synpunkter från våra kunder..

Inte sagt nu att Cellsynt är bra - det är dom.. mycket bra - men vi är minst lika bra att ha och göra med - små som stora sidor
Jag är mycket väl insatt i sms-tjänster, hade 2000 en sms-tjänst som omsatte mer än en av de tre största tidningarna i Sverige gjorde på sina sms-tjänster.

Se det inte som kritik, men tycker du också kan hålla med om att ni vänder er mer till mindre sajter/företag och privatperson än vad Cellsynt gör?

Att ni har kompetensen för större sajter misstror jag inte dig, det jag sa vad att jag rekommenderade Cellsynt för större projekt och det står jag fast vid.
BE Network är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-12-06, 00:05 #7
Mycket flitig postare

Mycket flitig postare

hmm.. är verkligen intrycket så?

nej nej - vi vänder oss mot stora företag men har byggt systemet så det ska passa alla.. vi har kunder idag som skickar 10-20.000 sms i månaden.. vi har avtal med flera stora företag, organisationer och myndigheter (kan inte gå in på vilka naturligtvis)

Jag får nog se över våra texter etc lite för det är självklart INTE det intryck vi vill ge

så jag får iaf passa på att tacka för missuppfattningen
Oläst 2004-12-25, 17:00 #8
Tvartom Tvartom är inte uppkopplad
Medlem

Tvartom Tvartom är inte uppkopplad
Medlem

Citat:
Originally posted by mypay@Dec 6 2004, 00:05
hmm.. är verkligen intrycket så?
Idén med "medlemskap" ger mig intryck att det är för mindre kunder!

Går själv i sms-tjänst-tankar.
Tvartom är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-12-25, 17:32 #9
Mycket flitig postare

Mycket flitig postare

Ok.. vi får se över om vi kan formulera om det där på ett annat sätt.. vi har iofs redan sagt det att hädanefter ska det inte refereras som "medlemmar" utan "klienter" och "kunder"

Tack för feedbacken - även om det nu inte var syftet med den här tråden
Oläst 2004-12-25, 17:42 #10
Thomass avatar
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: May 2003
Thomas Thomas är inte uppkopplad
Administratör
Thomass avatar

Reg.datum: May 2003
Citat:
Originally posted by mypay@Dec 6 2004, 00:05
... kan inte gå in på vilka naturligtvis ...
Jag tror det är där skon klämmer, ta och hör med dina nuvarande kunder som inte ni på mypay kan få skriva ut att ni har ett sammarbete på er sida.

Företaget som nämns som i tråden har tagit vara på det och får oss kunder att förstå att här behöver man inte byta leverantör även som det skulle bli volymer.

Jag vill inte på nåt sätt lägga påstå att jag vet nåt om detta, MEN ett tips kanske kunde vara att på förstasidan ha "Mindre volymer" & "Större volymer" som 2 valbara alternativ. Då kan du/ni nog formulera er annorlunda till det två olika typer av kunder som ni vill nå. Exempelvis "Trött på att behöva slita för småslantar?" passar inte in på min bild av leveranör för mina siter, här snackar vi inte småslantar och jag tycker inte ens du skall nämna just detta ord. Möjligen skulle "Trött på driftproblem! Vi erbjuder ett betalsystem som fungerar 24/7 helt automatiskt passa bättre på "Större volymer" sidan. Sånt gillar ju vi webbentreprenörer, mycke pengar för lite jobb! Samma gäller "Vårt system är så slimmat och effektivt att inga pengar går till spillo, dvs mer pengar till dig!" Är ju sånt som får mitt hjärta att klappa fortare, här är en kille som tänker precis som jag själv gör!

Möjligen är detta min ytterst personliga åsikt men hur som helst, vi jobbar med datorer på internet och då är det ju inte för intet att vi vill att datornerna skall göra jobbet så vi kan vara på golfbanan. Jag gillar leverantörer med samma attityd för då vet jag att vi tjänar mer pengar ihop.

Thomas
Thomas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:17.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017