FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hello,
Jag tyckte vistaprint.se hade bra priser på visitkort (och så var det första träffen på google, hehe) Nån som har någon erfarenhet av dem? Blir resultatet ok? Givetvis efter egen design, inte nån av deras mallar! Tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag beställde julkort att skicka ut till kunder därifrån, och blev riktigt imponerad av trycket. De kom häromdan, valde det långsama fraktalternativet eftersom det inte var så bråttom =)
Gillar verkligen principen. Kostar att ladda upp loggor osv, men sedan kan du använda dem hur många gånger som helst utan fler avgifter. Så hittils kan jag rekomendera dem. Synd att det inte finns fler liknande tjänster. För lata IT-människor är ju vistaprints lösning perfekt. Skulle även vilja hitta företag som trycker mindre serier av post-it-block, dekaler osv osv. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Blev kvaliten bra? Färger osv?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag tyckte det var mycket bra! Utgick från en bild ur deras arkiv och lade sen till texter och loggor mm själv på kortet (vikt helgkort eller vad det hette) blev jättesnyggt. Bra färger och bra tryck. Jag blev positivt överraskad!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
låter som jag måste testa, tack för infon
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag var nöjd, fast jag körde nån enkel och billig variant.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har beställt visitkort därifrån och de har varit helt okej i alla fall..
Om du är tveksam på trycket kan du ju provbeställa deras gratis visitkort utan att förlora något (frakt på 40 kr tillkommer dock, har jag för mig..). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |