FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
Hostingföretaget Rackshack som har omnämts flitigt i WN's webmasterforum har bytt namn till EV1servers.
Everyones Internet som äger Rackshack/EV1servers har adressen ev1.net så nu får dotterbolaget ett domännamn som inkluderar moderbolaget. HOUSTON (September 4, 2003) … Robert Marsh, CEO and Headsurfer of Everyones Internet (www.ev1.net), today announced the re-branding of the company's EV1Servers.net web-hosting division as EV1Servers.net, effective October 1, 2003. "We feel that EV1Servers.net is a brand name that more accurately reflects our mission and position in the marketplace," says Marsh. WN
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag måste nog säga att jag tyckte om namnet Rackshack bättre... ev1servers låter.. uhm, fattigt?
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
håller med tobbe
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Administratör
|
Håller med om att nya namnet låter fattigt.
Dessutom var ju Rackshack ett starkt namn i branschen, och då anser jag att det kan vara rätt dumt att byta.
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
för mig som inte hängt med i dikussionerna om rackshack, är era omdömen positiva eller negativa?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Namnbyten är poppis..
![]() Citat: