Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Förklaringar & Guider.

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-10-29, 15:32 #1
Tommy Tommy är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2004
Tommy Tommy är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2004
Jag håller på med ett skol project. Det började med att jag postade ett inlägg här om vad sidan skulle handla om . jag fick ett par bra ider och valde att göra en informations databas.

Altså en databas med massa hjälp, guider, problem lösningar osv gällande datorer.

Nu när jag hade iden så var det bara ett problem. Innehållet. Jag kan en hel del själv. Men det finns inte ork till att sitta och skriva ner alltihopa själv. Så jag undrar lite var man kan få tag på guider osv. Kanske är det så att ni har något liggandes som ni känner att ni vill dela med er utav.

Hade det varit så att jag har som mål att kasnke tjäna in lite pengar på sidan så hade jag ju kunnat välja att betala en liten summa för varje guide. Men mitt syfte med inte är tjäna pengar på sidan så kan jag inte göra det.

Så har ni en guide eller en förklaring eller liknande gällande datorer så får ni hemskt gärna dela med er utav det.
Antingen maila det till mig eller skicka pm till mig här på wn.se eller helt enkelt bara posta den här i tråden.

Tack på förhand / Tommy
Tommy är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017