FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Fasta priser enligt nedan. Först till kvarn gäller. F-skatt finnes. Snabba och smidiga överlåtelser utlovas, snabb betalning vid bud förväntas.
Frågor/kommentar/synpunkter, maila eller PM:a gärna men undvik kladd i tråden. Bud funkar självklart i tråden, eller mail/PM. Välkomna! damlandslag.se 400 kr tjejband.se 400 kr hårdrocksband.se (hardrocksband.se ingår) 500 kr blondering.se 100 kr alltomfrukt.se 300 kr höjdhopp.se (hojdhopp.se ingår) 200 kr langdhopp.se (längdhopp.se ingår) 200 kr kreditproblem.se 400 kr simhoppning.se 300 kr sestriere.se 200 kr dödahavet.se (Endast IDN) 100 kr rodahavet.se 100 kr (Utan IDN) promession.se 300 kr alltomsicilien.se 300 kr |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag tar sestriere.se 200 kr
/ Tommy |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej, är nog lite trött men hittar inte hur jag PM:ar dig.. maila mig kort på [email protected] så återkommer jag till dig med instruktion för betalning och överlåtelse.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
sestriere.se såld.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Hoffa2. Är turbowarranter.se fortfarande tillgänglig för köp?
Sjuuuuuukt attraktiv domän. Jag skulle köpt den om jag hade haft tillräckligt med cash över. Tips: Höj priset. Sorry, läste nu att du inte ville ha kladd i tråden. Om någon moderator tittar, ta bort detta inlägg. Senast redigerad av since73 den 2009-09-22 klockan 22:34 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack since, det var så positivt kladd att det var ok:-) jag tycker domänen också är otroligt prisvärd men har försökt med några finansföretag som borde vara intresserade och de har inte svarat, vilket fått mig lite frågande gällande värdet. Så frågan hur man får ut bästa värdet av domänen. Mest troligt blir det något eget projekt och så får jag se hur det kan utvecklas. Var kul att höra din åsikt så tack för kommentaren:-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Uppdatering av denna tråd förresten: dödahavet.se och rodahavet.se sålda!
Kvarstår nu: damlandslag.se 400 kr tjejband.se 400 kr hårdrocksband.se (hardrocksband.se ingår) 500 kr blondering.se 100 kr alltomfrukt.se 300 kr höjdhopp.se (hojdhopp.se ingår) 200 kr langdhopp.se (längdhopp.se ingår) 200 kr kreditproblem.se 400 kr simhoppning.se 300 kr promession.se 300 kr alltomsicilien.se 300 kr |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Här kommer kladd
![]() Kan bara rekommendera att köpa domäner av Hoffa. Proffsigt & snabbt! /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja, det blir ju ett stort tack och tack detsamma på detta kladd också:-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
alltomsicilien.se såld!
|