FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Startar en Wall of Fame tråd för att visa uppskattning till kunniga och engagerade skribenter på Webmaster Network.
Mina tre nomineringar: ztream: En man som tveklöst kan sina saker. Inte bara i teorin utan även genom erfarenheter och i praktiken. Ett svar från Dan i tråden är oftast tillräckligt för att räta ut ett frågetecken. Gustav: Kunskap och pedagogik under ett och samma tak, och dessutom i symbios. Ett inlägg från Gustav är alltid välskrivet, klockrent och "skottsäkert". ConnyWesth: Connys engagemang och kunskap samt inte minst viljan och förmågan att dela med sig av den i främst företagarfrågor är helt enkelt outstanding. Tack! Vilka är era tre kandidater till WN Wall of Fame? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tror jag lägger mina röster på Internet Sweden, KarlRoos och grabbarna på QU som driftar
![]() Vill dock påpeka att jag uppskattar alla medlemmar här, har fått mycket råd, hjälp och tips! Tack ![]() P.S. Årets WNare kanske vore nått, om det inte redan varit på tapeten. Rösta fram årets eldsjäl, skramla ihop till en liten present och uppvakta på en WN-träff eller liknande? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Yep, lite kärlek och uppmuntran gör inte ont.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Även om jag inte postar här särskilt mycket, så läser jag forumet väldigt ofta!
Mina nomineringar; Jonas, Jonny, ConnyWesth, tartareandesire, SimponP har gjort en del väldigt bra inlägg i serversidans teknologier. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tyvärr går internetSweden går in i en (relativ) tystnad på grund av sitt uppdrag för punkt.se.
Men hans trådar om snapback-härvan håller bästa avslöjarklass, högsta nivå på både innehåll och formuleringar. WN när det är som mest oumbärligt! De andra nominerade från mitt håll som inte nämnts förut är Martine och Grazzy, Grazzy har iofs inte skrivit så mycket på ett tag men vi tittar väl bakåt lite längre än några månader? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Usch, nu känner man säg nästan nyttig när man blir nominerad.
Mina nomineringar: * Grazzy för hans inlägg som kan ge en komplimang samtidigt som man får en sådan käftsmäll så att man ser stjärnor i en vecka. * Gustav för innehållsrika inlägg där han blandar kunskap samtidigt som hög kvalitet. * KarlRoos som trots sin låga ålder besitter hög kunskap, kommer troligen att vara den person vi kommer att se upp till i framtiden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Just ja, vill även passa på att tacka alla som hänger i #webmasternetwork och förgyller min arbetsdag
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Grazzy och stream är några av de jag uppskattar mest.
Patrikweb är dessutom ett inslag som får mig att vilja skratt eller gråta, ibland båda samtidigt ![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|