FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Maila bud, PM:a eller i tråden.
smiska.se 300 kr ryskor.se 200 kr afrikanskor.se 200 kr porrklubbar.se 500 kr urringat.se 200 kr oskyldigt.se 500 kr sexbomber.se 400 kr dinsexbutik.se 400 kr alltomlust.se 700 kr (utannonserad i annan tråd men slänger in den här också) alltompotensen.se 400 kr ( ingen riktig adultdomän men nästan) toplessbilder.se 600 kr alltomvuxenleksaker.se 100 kr Paketpris 3000 kr! Först till kvarn! Snabba affärer förväntas från båda parter. Snabb betalning/snabba överlåtelser är en självklarhet vid erlagt bud. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
alltomvuxenleksaker.se såld!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
intressant att "ryskor.se och afrikanskor.se" räknas som vuxendomäner?!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
oskyldigt.se jag tar gärna den men 500:- låter lite mycket bjuder 200:- meddela mig om du accepterar budet
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Qion, Ors. ## haha:-)
knullis, du har PM. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Eftersom jag inte fick nåt svar från knullis kan väl övriga få samma prutbud: sänker oskyldigt.se till fast pris 350 kr.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
sexbomber.se såld!
Har justerat priserna på smiska.se till 200 kr, samt toplessbilder.se till 400 kr. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Även porrklubbar.se såld.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
smiska.se såld.
oskyldigt.se såld Kvarstår: ryskor.se 100 kr afrikanskor.se 100 kr urringat.se 200 kr dinsexbutik.se 400 kr alltomlust.se 700 kr (bra domän!) alltompotensen.se 400 kr ( är inte också denna väldigt prisvärd!?) toplessbilder.se 400 kr (se ovan!?) alltomvuxenleksaker.se 100 kr (åter till salu, ej fått betalt för) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|