FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tja!
Jag reggade några .infodomäner gratis och jag vet inte hur det är med värdet på info-domänerna, om det går att sälja dom. Någon domän här som ni tror har något värde? dirrty.info, christinaapplegate.info, kingofrock.info, thekingofrock.info melodifestivalen.info, bingolotto.info vitahuset.info, statsminister.info, olofpalme.info canadagoose.info r-n-b.info, knulla.info, pojkband.info, theboys.info, grek.info, nallepuh.info, glassbilen, ufon.info, djurgarden.info jag vet att det finns domäner som jag inte hade behövt lägga upp här (så dåliga är dom alltså) men jag orkade inte rensa osv. hittar ni någon ni tror är värd något så säg bara till ![]() ALLA är också till salu! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Det verkar snurra rätt mycket info domäner på t.ex. Sedo. Knappa in dom där.
//Kaj |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
ok, tack för svaret. Ska nog göra det sen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tror inte du får mycket för en .info domän i dagens läge.... Tyvärr även om man hittar ett bra domän-namn så borde det finnas en site eller ständiga besökare som man kan sälja. Nyreggade .info är inte värda mycket!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Japp, jag trodde väl det. Men skambud för mina domäner går även bra det. Jag tror inte att jag kommer få sålt någon alls och om jag får det blir det nog inte över hundralappen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
Om någon vill göra en privat hemsida av de så kanske de går att sälja...
Men själv har jag aldrig sett någon stor sajt som enbart haft .info adresser. Lycka till varje fall ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Spain.info
|
||