FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tjo!
Är på jakt efter lite nya projekt och sidor för att utöka min portfölj. Köper helst något färdigt med trafik men har du en riktigt bra idé eller något som nästan är färdigt kan även detta vara av intresse. Är intresserad av det mesta som inte involverar extremt stora mängder av underhåll (jag är lite lat av mig). Släng iväg ett PM med lite info, statistik och pris! Allt av intresse, förutom porr å annat snusk ![]() Budget: 0 - 5k, kan nog gräva fram mer för rätt sida! Cheers! Pelle |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
5 laxar för en riktigt bra idé....
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Visst, det är inga jättesummor, men tyvärr är jag inte gjord av pengar för tillfället. Dessutom skriver jag ju även att jag antagligen kan leta fram lite mer pengar om jag gillar det som föreslås. Hade man fått skriva "fuck off" på WN hade jag gjort det, men eftersom jag gillar att det är en skön stämning här på forumet så säger jag istället: - Tack för bump! ![]() Puss. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Får man pengarna innan man berättar idéen? eller ska man skriver du på papper att du inte utveckla den själv utan att betala för tipset?
Här har du en gratis: Gör en världskarta med google map och på varje land sätter du en "plupp" med en bild på landets flagga, huvudstad statschef area, folkmängd och kanske nån länk till någon infosida om landet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
icehole:
![]() ara och alla andra: fine, vi skippar idéerna, PMa endast sidor och projekt. Då blir alla nöjda ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Det va inte menat som kritik, men du kanske inser det svåra att betala för en idé.
Sen är nog den idéen jag skrev om bra, men kanske inget man tjänar grymma pengar på. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Om man ska se det lite mer seriöst kanske det vore en idé att säga att du betalar 4% av omsättningen, utan tidsbegränsning, till den som kommer med en idé som du kan förverkliga. Procentsatsen 4% är vad Stiftelsen INKGA holdning får av IKEA varuhusen för att de använder IKEA som varumärke och IKEA-Konceptet, för att ta ett exempel.
Du redovisar försäljningen en gång per månad i ett vanligt mail som sen faktureras dig + moms. Det borde kunna vara en bättre väg att betala för en grundlägagnde affärsidé. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|