FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
har försökt skapa 2-3 trådar i köp o sälj om barnsidor jag vill sälja
de tas gång på gång bort och får ingen förklaring till varför? kan någon svara på detta? |
|||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kan bero på att du försöker sälja 1 månad gamla domäner fast reglerna föreskriver minst 6 månaders historik. Det är ju knappast det banbrytande innehållet som du lagt dit som utgör huvudvärdet i det du säljer. Sen blir det inte lättare att få igenom något för att du försöker en gång till, snarare tvärtom.
Men jag är ingen moderator så jag vet inte speciellt vad som gäller i ditt fall. |
||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
gällde inte 6 månaders regeln för enbart domäner och inte sidor? eller?
och vad är det för fel på mitt innehåll? unika texter och unika designer? |
|||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Jo, det gäller bara domäner. Yngre sidor kan säljas. Min förra säljtråd togs också bort från köp och sälj, sedan flyttade jag den till "köp och sälj domäner". Då blev det inga problem. Men det gällde dock än gammal domän. Så jag vet inte vad som gäller i ditt fall.
|
||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Det är rätt att regelns bokstav är att sidor och script ska kunna säljas även om de inte är 6 månader gamla, men ser man till reglernas anda så kan jag förstå att man tycker att din tråd handlar om en domänförsäljning i första hand.
Handen på hjärtat, hur stor andel av ditt begärda pris tycker du ditt "innehåll" står för och hur mycket för själva domänerna? Dessutom består ditt "innehåll" delvis av upphovsrättskyddat material som du kanske inte har hunnit få tillåtelse från Disney att använda? |
||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
öööö vad är detta ? vissa siter får man sälja och andra inte ? avgörs det man får sälja på hur bra det är? nu spårar det ur.. .. äh upphovskyddat material ? lite skärmdumpar från disneyfilmer har ingen dött av.
men men vore kul och få svar av admins eller mods |
|||
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det jag tror Magnus_A försöker säga är att det är inte OK att registrera en domän och sen bara slänga in lite texter och upphovsrättsräddat material och sen lägga ut sidan på en säljtråd på WN där man till 95% enbart försöker sälja domänen.
Det blir liksom ganska uppenbart. |
|||
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
äh tex lejonkungen.com är väl ändå en komplett sida snarare än en domän lr?
Men ska de va så att det bara får säljas kvalitetsidor kan väl WN trycka in de i reglerna kanske? Men joo förmodligen därför tråden togs bort. jag trodde det först va för jag hadde aktiva länkar i tråden. provade igen utan det. därav dubbla poster. Men jag gnäller inte var mest nyfiken på ett svar ifrån en admin varför de togs bort. men ni andra har nog besvarat det redan tack |
|||
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Sidorna var ju fulla av upphovsrättsskyddat material som du inte har rätt att sälja. Lika seriöst som vanligt.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Lås tråden, innan den spårar ur.
|
|||
![]() |