FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
MAC Köpes mellan 2000-10000kr...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har du tagit en titt på www.it-auktion.se ?
(Stängt för semester till den 13e juli så de kanske du inte har) Där brukar de hur som helst finnas MACs i bra skick, allting därifrån är från företag vilket brukar innebära bättre skick på grejerna. Flesta veckorna har dem MACs. Både laptops och stationära. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vad är du ute efter för mac? PPC eller Intel? Laptop eller stationär? Macbook eller Macbook Pro? Mac Pro eller iMac?
Måste varit ett av dom sämre "Köpes inlägg" jag sett... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag tycker mitt "köpesinlägg" var precis så informativt som det behövdes vara för att täcka de krav jag har inför ett eventuellt köp.
JAg tänker dock vara dryg och förtydliga: Önskar köpa en MAC i prisklassen 2000-10000, ge mig PM med vad det är för en samt pris så tar vi det vidare därifrån. Tillägg: Den ska INTE kännas "seg"!!! PPC eller Intel? - Inte viktigt för mig Laptop eller stationär? - Inte viktigt för mig Macbook eller Macbook Pro? - Inte viktigt för mig Mac Pro eller iMac? - Inte viktigt för mig Förstår inte det flame jag får för mitt köpesinlägg, jag kanske inte har mer specifika krav än att det är en MAC? Detta blir den första mac jag köper och använder, därav bryr mig därför inte vad det är för någon över huvud taget! Är det bättre nu? Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
MacBook Pro utan skärm för 6000:-
Annars helt fungerande och faktiskt väldigt smidig som stationär dator! Edit: jag har elaka vänner <_< |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|