FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Helt offtopic liksom rubriken på denna sektion.
Vore det inte roligt med lite voteringar på olika personer inom olika ämnen som hjälpt folk med problem av olika slag? Alltså, en omröstning av något slag där man röstar fram den sakkunnigaste / mest hjälpande eller något annat inom olika ämnen. Detta skulle även kunna bli ett bra sätt att se vilka som anses kunna mycket inom olika områden för de som är nya på forumet. En given vinnare vore "jgul" inom företagsamhet / juridik... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag ser mig som något av en favorit i "Off topic"
![]() Du tror inte att detta skulle kunna sabba lite av den fina stämningen som finns på WN? Det skulle lätt kunna bli en "battle of the egos". Kul idé annars. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
beror på hur man tar det tror jag... om alla tar det med en nypa salt och det inte handlar om något pris annat än utmärkelse så funkar det säkert..
jag själv känner mej inte ens nästan nominerad inom något ämne här... enda vore väl "sakkunnig inom bankväsende inkl inlösen av utländska checkar" där jag skrivit en hel del, men det känns för långsynt :P tror det vore kul iaf... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kul idé men jag tror aldrig at det skulle funka i praktiken, i synnerhet inte på dom områden som vi har ett brett utbud medlemmar, vilka skulle kvalificera sig, vilka skulle hamna utanför o.s.v.
En annan fundering som går lite hand i hand är ju det där med krönikor som jag personligen skulle tycka vore kul. Med medlemmar som är duktiga på sina "grejer" och gärna vill dela med sig av erfarenheter, tips och annat vettigt som hör det aktuella området till. Finns massor av ämnen som olika krönikörer skulle kunna ta sig an. - SMS tjänster. - E-handel. - Bokföring. - SEO - ASP programering. m.m. m.m. Välskrivna trådar som kan klistras i forumet som man sedan kan hänvisa till i trådar som annars ofta ballar ur. (Mycket lösa funderingar från min sida ![]() // Mats |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|