FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Jag söker för kunds räkning en lättjobbad e-butik där produkterna skall vara anpassningsbara (text, teckensnitt ev färg). Kravet är att det ska gå att förhandsgranska produkten med valt teckensnitt etc. Antar att det inte är så många hostade e-butiker som har stöd för detta, så jag kan tänka mig att koda en egen variant (dynamiska bilder eller flashfilm) men då måste den kunna integreras med butiken. Kravspec * Förhandsgranska produkter, se ovan * Det ska vara möjligt att göra en egen design utan att gå via e-butikens designers * Brett stöd för betalningsmöjligheter * Bra bildstöd * Användarvänligt Någon som har tips eller dåliga erfarenheter att bjuda på? Egenreklam är tillåten (eller pma om du är rädd för moderatorerna) /Johan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Du har pm! En fråga dock som andra kanske vill veta:
Hur menar du med "där produkterna skall vara anpassningsbara (text, teckensnitt ev färg). " ? Är det produktvisningen du pratar om eller resultatet av en order? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Om vi tolkar dig rätt med vad du efterfrågar så har vi gjort liknande lösningar tidigare, t.ex. LRDesign.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej Johan,
Samma sak här, även vi har hostade lösningar som vi anpassar för kundens behov. En kund som har något liknande det du beskriver är Thorsells Reklam, samma teknik går utmärkt till tex kläder: http://shop.thorsellsreklam.se/Shop/Index....ModelId=2005002 Ett par kunder säljer t-shirts/tröjor med eget tryck: shop.agoodtshirt.com Om du vill se någon som jag personligen tycker har fått till en snygg design så kolla in Pandaa: www.pandaa.se Lycka till i sökandet, bara hojta till om du har några frågor. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jadå vi har också butiker med denna typ av anpassningar. Du har ett PM som sagt och kan höra av dig om du vill diskutera i detalj.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har hittat en partner som vi för dialog med, men ingenting är skrivet är i sten. Tack för alla tips hittills, fler är välkomna!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vi kan erbjuda det du söker, kontakta mig gärna vid intresse
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag tror att några kanske ha missat poängen:
Citat:
Men uppvisning hur en produkt kommer se ut och slutpris med olika text,font, färg,upplagda bilder osv till kunden inför köpet, är en annan sak. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
för mig låter det som en förhandsgranska funktion helt enkelt
|
|||