FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Kan vi inte införa en allmän regel, Att alla har en avslutstid på sina aktioner som är typ senast 21:00, Det är både bättre för köpare och säljare att alla kan medverka. Vi som har jobb tidigt på morgnarna att gå till kan inte sitta upp till 00:30 varje dag. Tar för give att detta inlägg kommer mötas med en massa kritik, |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
tänker du hur? om det inte passar för säljaren, men passar för dig så ska han väl inte anpassa sig till dig?
Säljaren är ju såklart medveten om att det är mindre aktivitet under natten, men väljer han ändå att ha den där så är det ju av en anledning? Du måste ju prioritera då, du kanske inte kan vara med på varenda domän&sido handel om du inte kan vara uppe?(inte menat på ett sarkastiskt sätt) Det vore ju som att jag föreslog att ingen borde får skriva i någon tråd före kl 8, før jag vill absolut inte heller missa någonting? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hehe, ja du har rätt.
JJag skrev mest detta för att eventuella säljare ska tänka till. För jag tror inte säljarna alltid tänker på att inte alla sitter framför datorn hela natten. Jag tycket inte detta ska vara en regel i regelboken utan mer en uppmaning och tankeställare. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Men det är ju bra för då får kanske säljaren fler bud/ högre bud om alla kan medverka!
Dessutom kan säljaren se när budet blev lagt och ser så klart när det sista budet innan kl 21 blev lagt. Tycker det är vettigt, men det bästa hade ju varit om WN byggde ut ett plugin med auktionsfunktion så det inte blir något falskt PM bud eller bud efter auktionsslut. så allt är automatiserat. ![]() ![]() MvH |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ja, jag vill också att dom bygger ut en aktionsapplikation, Men det verkar ju som dom inte har tid/pengar att utveckla wn, jag hade gärna betlat 50 Kr månaden för att vara medlem om dom utvecklade sajten hela tiden.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jag skulle vilja se ett system som publicerar bud, där man helt enkelt får välja om man vill vara annym eller ej (naturligtvis inte annonym för säljaren)
Så listas allting i tråden per automatik när ett bud kommer in. På så vis slipper vi fejkbud i 11timmen, och har en klar översikt över vad som är lämpligt att bjuda. Men å andra sidan så finns ju Missomdain som har precis det jag skriver |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Qion, pengar finns nog
![]() Tomas som æger wn ær också grundare & delægare i tv.nu. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
dem hade nog tjänat mer på att utveckla en sån applikation efter ett tag då jag tror fler medlemmar hade kommit och skippat Missdomain när det gäller Köp och Sälj Hemsidor. Missdomain säljer ju bara hemsidor och domäner WN säljer mer inom webben såsom servers, datorer m.m! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Om wn inför ett sånt system så ser jag mer än gärna att dom tar ut en avgift för varje försäljning, eftersom att vi då också får bort den allra grövsta skiten som säljs här.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Sen kunde dem ju sätta typ 50 eller 100 inlägg innan du kan sälja på WN så där inte kommer spammare eller liknande och "lådsas säljer" + det kostar isåfall att "lådsas sälja" :P |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|