FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Idag släpptes den senaste versionen av Firefox vilket var mycket efterlängtat. Det sägs att den nya versionen är dubbelt så snabb som Firefox 3 och tio gånger snabbare än Firefox 2 när det gäller mer komplexa webbplatser. Det blir dessutom den första browsern med inbyggt stöd för öppna videoformat (det finns givetvis stöd via tillägg hos andra sedan tidigare).
Läs mer här.
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Snabbare än Google Chrome. Men Chrome har fortfarande Omnibar som är helt överlägset underbart.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan tipsa om http://hacks.mozilla.org/ för saker som går att göra i Firefox 3.5 om man är utvecklare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Uppgraderade för en stund sedan och är än så
länge helnöjd. Java-appleten för BankID känns mycket snabbare nu än tidigare. Och så kan man trycka Enter/Return efter man skrivit sin kod. Tidigare kraschade det hela FF och man kunde bara trycka på OK-knappen med musen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Den känns utan tvekan mycket rappare! Trevligt!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
http://sv-se.www.mozilla.com/sv-SE/firefox...x/3.5/whatsnew/
Den där videospelaren verkar inte helt frisk... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag vet inte om jag upplever den här versionen som mycket snabbare. Kanske var är jag inte lika mycket poweruser som er andra. Jag irriterar mig däremot mycket på de plugins som inte funkar sen jag uppgraderade...
För er som gillar omnibar så finns det faktiskt en plugin för det i firefox. Sen är väl ubiquity väl värt att vänta på och tills dess fortsätta använda FF? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Funkar captcha hos .se för er med FF 3.5? Gäller kontroll av kontaktinformation.
Edit: Nu funkar det, var nog något tillfälligt fel. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|