FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Lägger ut pixeldave.se till försäljning då jag på grund av arbetsmässiga skäl inte längre har den tid att underhålla den i den grad jag önskar och har inte haft det under en längre period.
Projektet är ungefär 1,5 år gammalt och är en spelsite inriktad på att leverera spelnyheter till besökarna. Det finns nog med spelcommunities som försöker bräcka varandra i antalet recensioner, jag siktade in mig på ett stabilt nyhetsflöde istället. Siten ligger på fjärde plats när man googlar på spelnyheter och 12e när man söker på spel nyheter. Uppbyggd kring Joomla med en rad komponenter för att skapa SEO-vänliga länkar, kommentarssystem, sitemap osv. Alla som använt Joomla vet att det är väldigt lätt att arbeta med och lätt att både lägga till ny funktionalitet eller ändra på designen. Jag har inte gjort någon reklam för siten i huvudtaget förutom att länka till den då jag diskuterat spel, brukade snitta kring 150 besökare om dagen men är nu nere kring 70. Tror den har stor potential om man engagerar några användare till att skriva nyheter samt annonserar lite för den via AdWords eller liknande. Säljer den som privatperson. I köpet ingår databasen, alla filer samt domännamnet pixeldave.se. Köparen står för överlåtelseavgiften. Pris: Börja på 100:- och så ser vi hur det går därifrån. Auktionen avslutas om en vecka klockan 18.00. |
|||
![]() |
![]() |
|
|