FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Då sommaren närmar sig och jag har fullt upp med praktik och planering inför examensarbete måste jag sälja lite projekt (som privatperson).
![]() Speltrailers.se - Startbud 2500 kr (WordPress med "egenhostade" trailers, uppdateras manuellt) (Vid intresse medföljer följande domän fast köparen står för avgifterna > speltrailer.se (Loopia), speldemo.se (Loopia), speldemos.se (Loopia), spelpryl.se (Loopia), spelprylar.se (Loopia), speltrailers.tv (Namecheap)) ![]() Salong1.se - Startbud 1500 kr (WordPress med trailers genom Filmtrailer.se, uppdateras manuellt) (Vid intresse medföljer följande domän fast köparen står för avgifterna > filmkväll.se (Loopia), salongett.se (Loopia)) Sidorna är inte uppdaterade på ett tag. Aktuell statistik via PM om seriöst intresse finns. Har utvecklingslicens för On Demand-temat (medföljer ej så temat får endast användas till de två sidor jag säljer). Kommersiell licens för JW Player till Speltrailers.se. Domän registrerade hos Loopia. Köparen står för avgifter etc. Efter köp och domänöverföring skickas komplett backup av sidan/orna (mail eller nedladdningslänk). Jag förutsätter att en eventuell köpare klarar av att installera etc. själv men hjälper självklart till inom en rimlig gräns. Design etc. kan modifieras efter köparens behov (detta kostar dock extra efter överenskommelse). Förbehåller rätten att inte sälja eller att avbryta affären när som helst (dvs. fram tills att pengar bytt ägare). Hör gärna av dig via PM om du har frågor eller funderingar ![]() |
||
![]() |
|
|