FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Säljer av de tre sidor som jag för närvarande är aktiv med på grund av att jag är i ett läge där jag helt enkelt hinner med att ta hand om dessa.
Community www. g o t h i c .nu. Startades upp officiellt den 1 november. Har ca 700 medlemmar och besöks i genomsnitt 125 ggr/dag. Scriptet bygger på Metals communityscript som jag köpte en kopia av och modifierade för mina behov. Läs mer om det här: http://www.webmasternetwork.se/f26t31943hl-st0.html En bättre presentation får man genom att besöka sidan. Utgifter: Förutom webbhotellskostnaden så har jag kört med Adwords i några månader tills nyligen. Har haft några annonser ute på tex Met alcen tral. Intäkter är några få hundralappar via Adsense som jag haft till och från, samt någon tusenlapp från en annonsör i ett tidigt skede av sidan. Någon hundralapp via "stöd-SMS". Bannern som ligger längst ner ger inga intäkter, då det är en form av bannerbyte jag gjort med den aktuella sidan. Skärmdumpar med statistik samt inloggningsuppgifter kan fås via PM vid intresse. Övriga frågor kan tas här eller via PM. Har säkert missat en hel del relevant info, men intresserade får fråga helt enkelt. Observera att det är en .nu-domän, som kostar mer än en .se-domän att byta ägare på. Har inte exakta siffran i huvudet, men brukar väl ligga på någon tusenlapp? Utgångspriset på 4000 kronor baseras på inköpskostnad av scriptet, annonskostnader samt innehållsvärdet. Pris: 4 000 kronor eller högstbjudande. Bud via PM eller i tråden. Auktionen kör vi en vecka framåt efter första ev. bud. Humorblogg Köptes nyligen här på WN som ett impulsköp strax innan det började köra ihop sig för mig rent tidsmässigt. Läs mer om sidan i denna tråd: http://www.webmasternetwork.se/f26t35854hl-st0.html Pris: 500 kronor eller högstbjudande. Köp nu för 1000 kronor. Bud via PM eller i tråden. Auktionen kör vi en vecka framåt efter första ev. bud. Videosida Hor ror-tra ilers. com. Nyligen inskaffad och upplagd. Kör ett köpt Wordpress-script som är inriktat åt videovisning. Pris: 200 kronor eller högstbjudande. Köp nu för 500 kronor. Bud via PM eller i tråden. Auktionen kör vi en vecka framåt efter första ev. bud. Återigen, fråga om du är intresserad av någon av sidorna. Säljer som privatperson. |
|||
![]() |
![]() |
|
|