Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Twisted Project

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-04-05, 03:40 #1
iXam iXam är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2005
Medlem

Jag är nog lite knäpp men det har ni nog redan fattat vid det här laget.
Jag startade för någon dag sen www.twistedproject.com där jag kommer lägga upp utmaningar till Internets befolkning.
Det första uppdraget går ut på att dricka sitt eget maginnehåll direkt från magsäcken.
Varför? För att jag är nyfiken på hur det ser ut.
Naturligtvis har inte sidan uppmärksammats så mycket som jag hoppats, precis som alla mina andra sidor

Har ni några tips på andra intresanta uppdrag/experiment man skulle kunna släppa loss "Internet" på?
Jag har några regler och det är att folk som inte är med på det hela ska utsättas, ingen större permanent skaderisk ska finnas och det ska helst inte ha gjorts tidigare.
iXam är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-04-05, 08:56 #2
eastids avatar
eastid eastid är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2006
eastid eastid är inte uppkopplad
Medlem
eastids avatar

Reg.datum: Oct 2006
La du upp den för några dagar sedan får du nog räkna med att det tar lite längre tid innan folk hittar dit. Eller har du gjort någon form av marknadsföring av sidan?

Sedan får du nog erbjuda någon form av pris, istället för att skriva att det kanske blir ett pris till vinnaren. Söker de endast uppmärksamhet, får de mer av den varan om de lägger upp sitt videoklipp på Youtube.

Har inga förslag på experiment, men du kanske kan jobba lite mer på webbsidan. Lite info om vem som ligger bakom sidan, möjligheten att kommentera din text, t ex. Varför inte köra Wordpress på sidan?

Lycka till!
eastid är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-04-05, 17:54 #3
icehole icehole är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Nov 2004
Flitig postare

kanske dags att friskriva dig från alla skador som kommer uppstå när idioter börjar trycka ner slangar i magsäcken? bara en tanke
icehole är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-04-05, 20:50 #4
Medlem

Medlem

Sidan är meningen att sakna all form av design. Jag vill ha lite "Saw" (som i filmen Saw) över det hela.

Friskrivning ja. Hur är det egentligen med det rent lagligt? Är det bara något "bra" att skriva eller betyder det något rättsligt?

Har för övrigt fått en slang nertryckt i magen. Det var ingen höjdare.
Oläst 2009-04-06, 00:04 #5
Flitig postare

Flitig postare

Citat:
Originally posted by iXam@Apr 5 2009, 20:50
Sidan är meningen att sakna all form av design. Jag vill ha lite "Saw" (som i filmen Saw) över det hela.

Friskrivning ja. Hur är det egentligen med det rent lagligt? Är det bara något "bra" att skriva eller betyder det något rättsligt?

jag förstår bara inte vad du vill göra med den här, tänk igenom allting en gång till är mitt tips till dig

jag är den sista som vill förbjuda saker och ting, tro mig.
Men det finns andra aspekter än bara de juridiska (det var det jag försökte komma till med inlägget ovan)

Tänk såhär: allt framtida arbete och potentiell energi du lägger på denna sida kan läggas på något vettigt istället
icehole är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-04-06, 05:12 #6
htiawes avatar
htiawe htiawe är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Aug 2006
htiawe htiawe är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
htiawes avatar

Reg.datum: Aug 2006
Jag tror att du måste komma med något eget för att inspirera andra. Varför ska man göra något som står på en enslit hemsida? Visa upp något galet som du gjort och "utmana" besökarna att göra just detta.

Samt centrera texten.
htiawe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-04-08, 17:02 #7
Medlem

Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av icehole
Citat:
Ursprungligen postat av iXam

jag förstår bara inte vad du vill göra med den här, tänk igenom allting en gång till är mitt tips till dig

jag är den sista som vill förbjuda saker och ting, tro mig.
Men det finns andra aspekter än bara de juridiska (det var det jag försökte komma till med inlägget ovan)

Tänk såhär: allt framtida arbete och potentiell energi du lägger på denna sida kan läggas på något vettigt istället
Jag har många vettiga projekt. Men ibland måste man prova lite ny mark och kanske göra något ovettigt. Detta är högst troligt ovettigt som inte kommer leda någonstans annat än att jag förlorat pengar för domänregistrering och diverse minuter för att knåka ihop en av de fulaste webbidorna på Internet.
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:20.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017