FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Jag har byggt en communityplattform som fungerar mycket bra, både vad gäller prestanda, funktionalitet samt administration. Problemet är för mig, som för så många andra, att få in antalet medlemmar till en community.. det gäller att hitta en bra nisch till rätt målgrupp. Och med ett starkt kontaktnät från sajter sedan tidigare underlättas givietsvis också arbetet med att få in medlemmar. En implementation av community från denna communityplattform är communtityn "Gemenskap.com" vilken kan ses på WWW-adressen i min profil. Jag letar nu efter en samarbetspartner som tillsammans med mig vill bygga upp en stor community. Communityns inriktning, budskap, målgrupp etc.. tar vi gemensamt fram. Jag står för det tekniska tillsammans med min communityplattform och du står för att få in besökare till vår gemensamma community. För detta ändamål krävs förstås att du har ett stort kontaktnät och förmodligen en / flera sajter redan idag som du vill använda för att driva trafik mot denna community. Någon som är inresserad? Kontakta mig genom PM / mail och beskriv: - Vad du gör idag? - Hur din roll i vårt samarbete skulle kunna se ut? - Vilka sajter äger du idag? - Hur skulle du kunna hjälpa till? - Din ålder? - Din erfarenhet av liknande uppdrag / andra sajter? - Hur mycket tid / vecka du är beredd att lägga? - Etc.. Endast seriösa förslag, vänligen respektera detta! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|