FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Är det någon som kan arabiska här? Fick ett mail från Google adsense att jag kunde få fler nyhetsmail, loggade in och glömde att välja språk och då blev det med automatik arabiska. Nu vet jag inte var man ändrar tillbaka. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Det skumma är att den gäller inte för adsense. Har även hittat två andra ställen där man kan ändra språk för sitt google konto, men ingen av dem slår igenom i adsense. Adsense verkar ha helt egna språkinställningar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Språket i Adsense styrs väl av de allmänna inställningarna för Google-kontot? Klicka på mittenlänken bredvid sökrutan på Google.se så får du fram en rullista. Välj något annat språk där. De flesta är lättare än arabiskan
![]() PM:a mig annars. Har en arabkunnig i huset. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
eller använd google translate, kan översätta hela webbsidor.
www.google.com/translate |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Lyckades gissa mig till hjälpsidan för adsense, och på hjälpsidan kunde man enkelt byta språk till svenska (men språkinställningen för hjälp hänger inte ihop med själva adsense-sidan). Där kunde jag söka fram var i adsense man ändrar språk, och utifrån det kunde jag leta mig fram till den länk som leder till språkinställningarna. Det viktigaste är på svenska just nu, men det är fortfarande arabiska på en del sidor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är väl ett utmärkt tillfälle att lära dig ett nytt språk? =)
De började ju nyligen med de här nya funktionerna så kanske är de lite omogna ännu. Ge det om möjligt en vecka eller nåt och testa att ändra igen då, eller maila supporten.
![]() |
Svara |
|
|