Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

S: Gratis sajt

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-03-20, 21:32 #1
Knalli Knalli är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2007
Knalli Knalli är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2007
Har nu suttit å knåpat några veckor på en gratis sajt, tyvärr så har jag tappat intresset lite och är även i behov av finansiering till några andra sajter. Sidan är inte 100% färdigutvecklad men allt som behövs för att den ska fungera och lite till. Dock finns det säkert mycket kvar att önska för den kräsne.

Finns lite onödiga admin funktioner som kan vara bra att ha dock. Vill du se mer av admin sidan så går det nog att fixa ett demo admin konto åt dig. Bifogar dock 2 skärmdumpar på lite admin saker. Vad som dock bör berättas är att allt som inte är "bröd" text går att ändra med admin sidan. Dvs kategorier, erbjudanden, produkter osv.

Designen är ju kanske inte mycket att hurra för men om så önskas så följer psd filen med, har inte idats kolla om sidan är validerad men det brukar inte vara några större problem om den inte valideras.

Reserverar mig för att inte sälja om buden inte är intressanta. Törs inte sätta något startbud då jag inte ens kan gissa mig till vad det kan vara värt.

Sajten säljes som privatperson, kan tänka mig att sälja en kopia, med eller utan domän. Ja allt beror helt på vad vi kommer överens om.

Vill du titta på sidan som användare kan du göra det på http://www.gratis game card.com/ utan mellanrum då.
Screenshots på admin http://www.gratis game card.com/sale_01.jpg, sale_02.jpg beklagar kvalitén då enda bildredigeringen på den här datorn är paint

Känner på mig att jag glömt berätta nå viktigt... Nåja får väl ta det sen om jag kommer på det :P

Så ge fina bud nu :P
Knalli är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017