FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag la en domän på snapback hos neware.se (som inte svarat på mina mail än, därför jag tar hjälp av er) och nu finns den ej kvar i listorna där domäner i karantän listas. Dock finns den i den långa listan hos iis som bara är en text-fil och så här står det i whois'en:
state: deactivated domain: domännamn.se holder: xxxxxxxxxxxxxx admin-c: - tech-c: - billing-c: - created: 2006-02-08 modified: 2009-03-08 expires: 2009-02-08 transferred: 2009-03-07 deactivationdate: 2009-04-11 date_to_delete: 2009-03-17 date_to_release: 2009-03-17 nserver: ns1.fastpark.net nserver: ns2.fastpark.net dnssec: unsigned delegation status: clientHold status: serverHold registrar: NEware AB Kan någon förklara för mig vad som hänt? tack på förhand / J |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
I och med övergången så förlängdes domännamn.
Detta för att inte ställa till onödiga problem för innehavarna av domäner som håller på att gå ut. //Anders |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Innebär det då att namnet släpps längre fram eller att ägaren köpt tillbaka namnet?
Har jag fortfarande möjlighet att få domänen, och i så fall när är det nya datumet? Tack för svar spacedump /Jacob |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
whois-informationen för domännamnet tyder på att domännamnet fortfarande inte blivit förlängt.
Utan det kommer troligtvis gå ut 2009-04-11, exakt hur det funkar på den fronten vet jag tyvärr inte. :/ //Anders |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack igen för svar Anders. Jag får hålla utkik och se vad som händer.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|