FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Dags att göra sig av med några fina .se-domäner. Jag säljer alltid om utgångsbudet uppnås. Vill du bjuda under utgångsbud så gör det också, blir jag lockad så kanske jag säljer, men jag lovar inget.
Utgångsbud 5.000:- botanik.se tuner.se Utgångsbud 4.000:- apartments.nu schysst.se Utgångsbud 3.000:- bensinmacken.se länkarna.se Utgångsbud 1.000:- entrepreneurs.se teenagers.se Utgångsbud 400:- xoo.se iphonespel.se häxa.se musikalsverige.se allagolfbanor.se gratisfilmer.se fynda-lokalt.se roleplayer.se korsords-lexikon.se Bud sker i tråden, via PM eller via epost till henrik [snabela] thefarm.se. Alla bud skall vara ex moms. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Säljer du som privatperson eller?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
eftersom alla bud skall vara ex moms så lär han sälja som företag
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag säljer som företag, ber om ursäkt för lite dålig info.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag borde inte skapat tråden sent på kvällen ser jag... Missade även info om deadline.
En auktion varar en vecka efter första bud, och förlängs ett dygn vid bud sista dygnet (för att undvika sista sekunden-problematiken). Deadline för startbud är 23/3. Jag informerar här i tråden när bud inkommit och vilken tid som blir deadline. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
400kr för xoo.se bjudet
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
400kr för iphonespel.se
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
600 kr för iphonespel.se
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
400kr för gratisfilmer.se
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
xoo.se sålt till Axelsson! (du kommer få PM)
för gratisfilmer och iphonespel så är buden noterade och auktionerna är öppna till den 7:e (dvs en vecka från start) några domäner till, överföringskostnaden betalas av köparen: resedomäner, startbud 1.000:- hong-kong.nu fyn.nu en riktigt bra tvåbokstavs-domän, startbud 2.000:- ff.nu två övriga, tv/film/bok-relaterade, startbud 500:- heroes.nu tolkien.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|