FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej
Har köpt på mig några domännamn under åren men hinner inte fylla de med innehåll och likaså inte underhålla min egen webplats. (www.multimathic.com) Söker Joomla kunnig person som står ut med att ta fram innehåll och bygga webplatser utifrån vad som är tekniskt möjligt och vad vi diskuterar fram (däremot så kommer den jag samarbetar med anlitar aldrig kunna få ett fixt upplägg utan jag förutsätter att personen är så pass duktigt och förbättrar den ursprungliga ideen). Avseende multimathic ta fram ny webdesign i joomla har förslag på template, fylla på med lite text och bilder, lägga upp den på nytt webhotell ev loopia. Avseende ett annat domännamn bygga portal/register med mosets tree Vissa andra domännamn bygga en enkel snygg design med lite text, för att sen framöver fylla på med innehåll som ger pengar webbplatserna kommer jag antagligen ha på loopia.se framöver och tänker mig att vi kan samarbeta fortlöpande under några år framöver för rätt person. Är inte intresserad av en byrå där jag skall prata med flera olika personer om samma sak. kan betalar lön/faktura utifrån vad som är enklast. För att se om samarbetet flyter så tänker jag mig att man börjar med egna webplatsen MultiMathic och det skulle kunna vara värt för mig ca 2000kr på faktura. Hälsningar nils Rönnbäck Svara via PM, med referens siter som ni gjort eller deltagit i framtagandet av och bara om ni gillar snacket i texten. |
||
![]() |
![]() |
|
|