FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Hur gör ni när ni skickar ut nyhetsbrev? Mvh / Mikael |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Använder oss av en riktig maillista vars maillistan står som avsändare på utskicken, svarar man på det skickas mailet vidare till författaren av mailet. Endast en grupp förutbestämda adresser får posta nya utskick till mailinglistan. Hårda fel och "användarunsubscribe" sköts av servern. Mjuka fel som när brevlådan är full flaggas och är det ett återkommande problem tas mottagaren bort, släpps nästa mail igenom så tas flaggan bort.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Men om jag nu driver en webbsida och ej innehar denna funktion, vem kan jag vända mig till? Finns de ett företag som erbjuder denna tjänst.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Apsis är ett företag som hållit på länge.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det finns en hel massa företag som pysslar med detta, svenska och utländska, och det finns flera trådar med exempel och kommentarer på olika företag som erbjuder tjänster för nyhetsbrev.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vi anvaender oss av Getanewsletter som aer fruktansvaert bra!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag använder PHP-Nuke, som CMS och har HTML-Newsletter, som nyhetsbrevsmodul. Skickar ut nyhetsbrevet varje vecka till 180 prenumererande medlemmar samt vid större händelser till alla 1000 medlemmar med fungerande e-postadress. Modulen är ett gratisprogram, så nyhetsbrevet kostar ingenting.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|