FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej på er.
Har inte tidigare sålt någon design men tänkte göra ett försök då jag kom på att jag har en som ligger och skräpar som kan komma till bättre användning. En design som går att bygga vidare på otroligt mycket då den bygger på boxar. Kan bli en sida som blir riktigt bra. Gjorde designen i spekulation åt ett företag som inte blev något med. Designen hittar ni här: http://www.design2you.nu/design.jpg Köparen får en PSD med allt tillhörande som behövs. Vi kan börja startbudet på 100:- Auktionen löper ut den 20/2. Har ni frågor så kan ni ställa dem i tråden, alternativt via PM. Bud mottages helst som PM så uppdaterar jag tråden med aktuellt bud. Säljs som privatperson, önskar den säljas som företag går även det bra, då tillkommer moms på priset. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej.
Är det du som tagit fotot på headern? Isåfall, får man med den om man köper designen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Är den kodad i html och css? eller enbart .psd?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag undrar som personen ovan.
Är det du som tagit fotot på headern? Isåfall, får man med den om man köper designen? I så fall är det väldigt intressant ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det är väl antagligen en stockbild han har licens för..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Designern har allt som oftast i uppgift att även göra (X)HTML & CSS. Jag trodde dock som du precis när jag börjat med webbdesign. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||