FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det någon som har lyckats få kontakt med neware.se kundtjänst den senaste månaden?
Saken är den att jag blev lovad en återbetalning av en snappning då dubbel betalning för tjänsten drogs (delvis mitt fel). Nu har det gått en månad och trots flera mail och försök till påringning så inga svar. Bör man bli oroad av detta? Då tänker jag mest på om tjänsten har några problem och framtiden för den. Vad händer med mina domäner om neware skulle upphöra? (.se) domäner. Bör jag försöka flytta dem redan nu och sedan ta kontakt med mitt kreditkort bolag för att spärra den felaktiga transaktionen, ev någon extra transaktion som kompensation för mina utlägg/tid? /baggen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Nykomling
|
Baggen har helt rätt, det är jag som missat trots flera påstötningar. Fixas nu!
/Niklas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Ordnat.. tack för det.
Får passa på att tacka för en bra tjänst som jag kommer använda igen. /baggen |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|