FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej finns det någon som kör Joomla hos Binero? har installerat enligt installationsprocessens anvisningar, installationen gick smärtfritt sen när det var klart kommer jag dock till en sida som det står
Database Error: Unable to connect to the database:Could not connect to MySQL när jag försöker gå in på min domän. Som lösning fick jag från bineros kundtjänst att fylla in uppgifterna i configuration.php när jag gjort detta möts jag nu av detta meddelande jtablesession::Store Failed DB function failed with error number 1146 Table 'web31825_mypod.jos_session' doesn't exist SQL=INSERT INTO `jos_session` ( `session_id`,`time`,`username`,`gid`,`guest`,`clie nt_id` ) VALUES ( '5ad0722b515376bc9e02a67ab01cf66b','1232364473','' ,'0','1','0' ) Någon som installerat joomla hos binero ch råkat ut för detta vad har jag gjort för fel och hur kan jag lösa detta? Fick som svar att joomla ska fungera hos binero när jag mailade om detta till kundtjänsten så jag frågar nu er... har sökt på google inte lyckats hitta lösning på mitt problem min kunskapsnivå inom php och databaser är ganska låg. Tack |
|||
![]() |
![]() |
|
|