FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
hALLÅ DETTA ÄR VERKLIGEN OFF TOPIC men.
Jag har läst en bok som heter mia sanningen om gömda och blev så innihel-e förbannad på Liza M och *Mia* så jag var tvungen att fråga är det nån annan av WN:s läsare som har någon uppfattning i frågan? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Är du allvarlig eller?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Detta var uppe i media rätt mycket för ca 1½ månad sedan.
Liza M säger själv att boken Gömda är en roman som är baserad på verklig händelse och att allt i boken inte är som hänt i verkligheten. Men jag kan hålla med om att "Mia" är en konstig typ, det är iaf min uppfattning efter det som uppdagats i media, även ifall den bild jag har inte överstämmer med verkligheten. Media kan också vinkla. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har läst både "mias" böcker: gömda, asyl och mias hemlighet, samt antonssons "sanningen om gömda"...måste säga att båda gör stora hönor av väldigt små fjädrar (en hel del hade man ändå räknat ut att det var FÖR överdrivet).
Behållningen för min del av antonssons bok är att en del lösa trådar får sin förklaring, som t.ex varför famlijen hamnar i chile, av alla jordens länder, samt hur de kan anpassa sig så snabbt där... mannen i familjen var chilenare!! Både marklund, "mia" och antonsson skriver böcker som duger som underhållning, men hela debatten har fått orimliga proprotioner.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Gäsp.
försökte läsa en marklunddeckare en gång, gav upp efter 20 sidor, och jag är ändå en envis person! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|