FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej!
Hittade den design som jag gjorde för några år sedan som trots det nog skulle funka idag också. ![]() Grunden med Bilder, HTML och CSS är redan klar och kodad. Och när jag lite snabbt testade att validera koden så validerar den fullt ut, förutom någonting i CSS'en som hade med "mozilla" att göra. Nåja, eftersom jag inte har någon nytta för den så tänkte jag passa på att de ifall någon annan kanske har det? Designen: Säljer den till högstbjudande, med ett startpris på 500:-. Det dom ingår är samtlig HTML, CSS & bilder som designen bygger på. Säljer som privatperson och förbehåller mig rätten att inte sälja om jag inte är nöjd med budet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tjenixen, skön design, tyvärr inget jag har nytta för akuratt nå, men ville ändå framhäva att den var riktigt fin.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Man tackar. :-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Är det bara förstasidan som är designad eller medföljer det design på undersidor också?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tyvärr bara första sidan, kom inte ihåg att rädda resten, utan detta var det jag hittade igår.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Högsta bud är just nu 400:-, vilket inte är ett "godkänt" bud. Inkommer inga högre så kommer jag att behålla designen tills vidare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|