FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hmm..
Jag gjorde en liten sökning på medlemmar.. och oj j*vlar vilken lista det blev.. hur många är egentligen aktiva (skriver i forumet)? Kanske vore aktuellt med en liten "skriver man inom 2mån åker man ut" regel? Vill ju inte att folk ska tvingas till att skriva men alltså.. det är kul med lite mer aktivitet ![]() men som vanligt är det bara en tanke... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
err.
Man får ju inte skriva, tror dom flesta kollar men inte skriver, pga. att man just inte får skriva om man inte har en sida med bla bla lba kan det inte utan till. eller har jag förstått det fel? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Visst får man skriva även om man inte har en hemsida?? Jag har ingen för tillfället men har intresset att webbutveckla och tycker det är intressant att diskutera på detta forum. Jag lära mig nya saker och om det är något jag behöver hjälp med så kan jag fråga.
Kanske är många medlemmar som bara läser diskutionerna som förs här på WN-Forum för att dom inte har något att tilläga eller nått sånt. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Däremot är du (fj0ttis) en av de få som verkligen läst reglerna och det borgar för att du absolut skall delta i diskutionerna om du känner att du vill. Vi på WN vill helt klart ha massa seriösa inlägg, men däremot inte massa inlägga bara. WN
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Alltså. jag sökte inte efter hemsidor.. jag ville bara se lite vilka som fanns som medlemmar.. Man kanske kände igen nåt namn etc..
Jag vill ju inte tvinga bort folk från forumet men jag är bara en sådan som anser att ett forum med 5 aktiva är mycket roligare än ett med 300 inaktiva... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Däremot är du (fj0ttis) en av de få som verkligen läst reglerna och det borgar för att du absolut skall delta i diskutionerna om du känner att du vill. Vi på WN vill helt klart ha massa seriösa inlägg, men däremot inte massa inlägga bara. WN[/b][/quote] tack tack. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag är en inaktiv medlem (skiver inte i forumet) eftersom jag inte har någon komersiell website, däremot gillar jag att läsa trådar och kolla runt lite för att lära mig nya saker.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|