FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Behöver lite namn förlsag för ett litet projekt.
Det kommer bli en "nyhets portal" som t.ex. Aftonbladet. Behöver inte vara något vidare seriöst, men namnet bör säga allt ![]() Nyheterna kommer givetvis vara påhittade. Gärna namn som man kan regga en net/com/org på |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Påhittade nyheter? Vem läser sådant? Fuskheter.se/.net/.com/.org borde passa.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag kan mycket väl tänka mig att kika in på den sidan en gång om dagen och läsa "nyheter"... en parodi på hur världen ser ut.. speciellt om det skrivs om samma saker som i dom andra blaskorna..
nyhetsbladet brukar man använda som namn på påhittade tidningar och nyhetsbladet.se är ledigt.. kör på - jag gillar idén.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Låter bra det
![]() Blir nog till att regga domänet snarast (då pengar kommer in på kontot :P) Sitter och smo funderar på design. Bör ju ha något som folk känner sig hemma med. (t.ex. en stil av aftonbladet?) Förslag på det tas gärna emot ![]() Finns även på msn: [email protected] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Killen som har exxet.nu hade först expressen.nu men blev av med denna domän i en rättstvist. Förmodar att du inte kan ha allt för snarlika associeringar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
nyhetsbladet är inte för snarlikt mot aftonbladet..
och han skriver ju (hoppas jag) att innehållet på sidan ska tas med en nypa salt etc... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
killen lyckades sälja expresen.se ser jag, annars hade det kunnat vara ett alternativ
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Hehe, mjo rätt likt men ett bra namn.
Givetvis kommer det ju stå på sidan att det inte är några riktiga nyheter ![]() Men skulle vara kul o hålla i ett sådant projekt. För jag tror nog fler än jag tycker om att läsa sådant :> |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
aftonblaskan.net kanske...
men kanske någon som tänkt köra på den iden med aftonblaskan.se som är upptaget... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
|
Låter nästan som porr-nyheter med "blaskan"
|
||