FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gjorde en random sökning på google som jag gör då och då för att se hur många träffar jag får.
Men idag märkte jag något konstigt på första sidan med sökträffar. se på bilden Någon som vet vad det är? för det som står är helt fel på alla tre sen ser jag på länken den är xx.xxx.xxx.xx/for hair. se Eller är det något som jag missat:/ ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
har nu läst igenom alla det verkar inte som om det gått att lösa detta:/ är ju lite tråkigt men förstår inte riktigt vitsen, sidorna leder ju ändå ingenstans?
Vid en sökning förekommer min domän ca 214 ggr med det... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det är nog för att ingen vet säkert varför det har gjorts som det inte finns ett riktigt svar på det, än.
Själv tippar jag på att det är tänkt att bli något åt det här hållet , eller hade tänkt bli. http://www.google.se/search?hl=sv&q=site%3...3%B6kning&meta= http://www.google.se/search?hl=sv&q=site%3...=S%C3%B6k&meta= |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Men...ForHair har ju ingenting med vare sig fotboll eller historiker att göra. Sedan måste det ju ligga något översättningsprogram eller någon som kan svenska extremt dåligt bakom.
"En mycket intressant sida är forhair.se". Haha, det låter ju nästan som något Yoda skulle säga. "Sidan har en mycket grundlig signalement över vår tids historiker"? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||