FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har diskuterat Metallica's nya album med en del vänner och på internet.
Jag blir faktiskt förvånad över hur många det är som tycker att det nya albumet inte är bra. Visst är man van med de äldre låtarna och det var fem år sedan man fick se röken av ett album före death magnetic, men jag tycker albumet är helgrymt! Favoritlåtar The Day That Never Comes Suicide & Redemption The Unforgiven III Vad tycker ni? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
att Metallica slutade vara bra när den svarta skivan kom
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Att Metallica slutade vara bra innan den svarta skivan kom.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det nya albumet är helt fantastiskt! Kritiken bygger i många fall på att skivan skulle vara dåligt mastrad, och att ljudet skulle vara "för högt". Idioti, det är så jävla härligt att lyssna tills öronen blöder.
Dessutom känns materialet ordentligt genomarbetat och komplett. Att alla fyra har varit med och skrivit alla låtar ger ju naturligtvis sitt till. Det är mer intensivt, men ändå distinkt, än det någonsin har varit. Visst, de gjorde fantastiska låtar på åttiotalet, men de kunde inte framföra dem, varken musikaliskt eller sångmässigt. Grabbarna har lärt sig otroligt mycket, och blivit riktigt bra på gamla dar, och dom kan absolut fortfarande rocka röven av nästan alla andra! Biljetterna till konserten köptes in på svarta marknaden för 1200kr/st (sittplats, söndag) men det är det helt klart värt! Jag har sett dem förut, och man får mycket show för pengarna! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|