FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Tjena!
Jag är på jakt efter minst 100 CDR med eget tryck på (minst 2-färg) som täcker hela ytan. Har någon här erfarenheter av detta? Jag har hittat några som kan leverera 4-färg för 20:- (inkl moms) Det blir 2000:- för 100 st. Om någon vet billigare så hör av er, jag behöver några hundra CD:s om priset blir bra. Mvh Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Låt inte namnet ApArne Records skrämma bort dig, men de är pålitliga och har bra priser och snabba leveranser; lite snabbt kollande visade att aparne.com blir billigare om du tar 300 skivor så är du nere i 13 kr ungefär + moms... De kopierar alltså upp skivorna åt dig också. mvh Andreas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Det Jonas är ute efter är väl skivor att bränna själv, men med eget tryck?
Vi skickade ut kundkorrektur på "egna" skivor på förra jobbet. Har för mig att de kom från CDnordic. Vet inga priser, men vi köpte not 1000-pack. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Tjenare
Joo, det var www.cdnordic.se som jag kollade lite på. Och som sagt är det CDR jag behöver med eget tryck, dvs egna CD:s att bränna på. Tack för hjälpen, skall kolla runt lite innan jag bestämmer mig. Morphius, en CD skrivare skulle jag kunna köpa men har varken tid eller lust att sitta och skriva CD-skivor halva nätterna ![]() Hare! Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Grattis till den kommande rikedomen :blink: //Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Måste självklart tipsa om ea-produktion.se
Sitter i samma hus och driver en internetbutik tillsammans med dom. De får upp en ny hemsida i dagarna så ta gärna en titt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack Clonix
De verkar mkt bra och hyfsat billiga. Ska kontakta de nästa vecka. Mvh Jonas |
|||