FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Igår lanserade vi en ny site treasuros.com , siten innebär att man med hjälp av google maps ska hitta en skatt som är gömd någonstans i världen.
Den som kommer närmast skatten vinner produkten, när speltiden är slut. Tanken är att vi ska ha dyrare objekt som ska kosta pengar att spela på. 0,5Euro -> 1Euro per spel. (Det finns 2 tomma boxar, där ska de synas) Det är många som uppfattar att spelet är svårt att förstå, vi har nu lagt upp en film plus hjälptexter lite överallt. Feedback från er vore nu spännande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kul idé måste jag säga, kanske lite flummigt i början men videon förklarade det mesta
![]() P.S. Skulle vara kul om ni gömde nått på riktigt och pinnade ut det på kartan så får man åka dit och hämta sin treasure ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Väldigt kul grej.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ni får nog jobba och putsa lite på er sajt, om ni vill bli tagna på allvar
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
CoreDev: om du menar design-felen, så är de fixade i utvecklingsmiljön, testning pågår nu. Så det kommer upp fixar för det mesta i eftermiddag. Jag vet att det inte ser bra ut. :]
digitalUnit: slår denna site väl ut, så har vi lite planer på sånt faktist ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Sådär, nu är designen tillfixad. Var det någon som inte förstod hur spelet fungerade ? Vad isf förstod du/ni inte.
Viktigt för oss att kunna komma över detta hinder. Eller har du (som förstod) något förslag på vad vi kan göra för att förenkla förklaringsprocessen ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har ett påpekande på designen. Den gula texten mot den gråa bakgrunden är inte helt lätt att läsa. Lycka till!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|