Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

S: Little Big Planet - LittleBigPlanet - PS3

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-10-24, 21:24 #1
BarateaUs avatar
BarateaU BarateaU är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Nov 2007
BarateaUs avatar

Tänkte höra ifall det finns intresse för detta udda spel som försvann lite snabbt som det kom.

Citat:
Sony Computer Entertainment och utvecklaren Media Molecule presenterar ett helt nytt sätt för spelare att dela med sig av sin kreativitet genom styrkan hos PLAYSTATION 3. Välkommen till LittleBigPlanet!

OBS! Detta spel är inget du hittar i butiken så kom inte med ett skammbud!

Du spelar figuren Sackboy och kan välja kläder, tillbehör och färger efter eget tycke och smak. Sedan är det bara att utforska LittleBigPlanet, en enorm värld med föremål att samla in och problem att klura ut, vilket kräver en kombination av tankeverksamhet och samarbete. Du har möjlighet att skapa, utforma och bygga föremål eller hela miljöer för andra att leka med. I takt med att du utforskar mer av LittleBigPlanet blir du allt skickligare och kan börja skapa och förändra Sackboys omgivning.

Vare sig du lägger fem minuter på att göra ett enkelt pussel eller fem timmar på att designa ett helt nytt spel så är nästa steg i LittleBigPlanet att dela med dig av din kreativitet. Som spelare kan du bjuda in vem som helst inom LittleBigPlanet-gemenskapen till att komma och utforska din skapelse - samtidigt som du kan gå och utforska alla andras.

Features:
• Varje nytt område för med sig nya utmaningar och nya saker att lära sig.
• Uttryck din personlighet när du spelar
• Gå med i en fantastisk onlinegemenskap för spelare.

De som har +1000kr kan pm'a mig.
Nytt!

http://www.gamereactor.se/nyheter/15681/Li...ppis+p%E5+Ebay/
Citat:
Little Big Planet poppis på Ebay

Indragna versionen blir dyrgrip
Publicerad 2008-10-23
Text: Jonas Mäki

Som vanligt lyckades ett antal personer komma över Little Big Planet innan det drogs tillbaka, främst i USA. Deras spel innehåller den numera otillåtna låten som hade ett par textrader från koranen vilket fick Sony att dra tillbaka hela upplagan för att inte reta upp någon. Därmed har denna version av Little Big Planet redan blivit något av ett samlarobjekt och säljs för dyra pengar på Ebay. Runt det tredubbla priset får man räkna med att betala för kalaset och priset verkar vara på väg uppå snarare än nedåt.
BarateaU är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-10-24, 22:43 #2
WizKid WizKid är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Apr 2004
WizKid WizKid är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Apr 2004
Bara för att förtydliga så kommer ju spelet att komma. Enda skillnaden är att en låt är bortplockad i den nya versionen.

Men det är ett riktigt bra spel så om man inte orkar vänta så kan det ju vara ett sätt att få tag på det.
WizKid är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-10-24, 23:01 #3
BarateaUs avatar

BarateaUs avatar

Jo precis, vore otroligt misstag att skrota årets spel i sig för en trudilutt.
Frågan är när det kommer då istället.
Releasen av själva spelet skulle ske i November.

Läste på webhallen att de skulle skjuta upp det 1 månad men vem vet.
Oläst 2008-10-25, 00:23 #4
sasserdudes avatar
sasserdude sasserdude är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Feb 2008
sasserdude sasserdude är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
sasserdudes avatar

Reg.datum: Feb 2008
prova på fz.se,gameplayer.se , loading.se ,tradera.se annars.. lättare där tror jag.
sasserdude är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-10-25, 16:01 #5
Thir13teens avatar
Thir13teen Thir13teen är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2004
Thir13teen Thir13teen är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Thir13teens avatar

Reg.datum: Oct 2004
Citat:

Tänkte höra ifall det finns intresse för detta udda spel som försvann lite snabbt som det kom.
Gillar hur du får det att låta som att spelet inte kommer till Sverige och att det här är sista chansen att komma över spelet, samt att du inte inkluderar den till lilla biten information att det enda som skiljer det du säljer mot det spel som kommer i november är en låtsnutt.

Citat:

Varifrån får du att de skulle skrota spelet? Varför skulle de göra det? Som sagt, gillar att du försöker få det att låta som att detta är sista chansen att få tag på spelet.

Att det skulle vara årets spel är ju ingen dålig floskel heller. Du jobbar möjligtvis inte som skrupelfri säljare hos en mobiloperatör till vardags?
Thir13teen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-10-25, 21:05 #6
htiawes avatar
htiawe htiawe är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Aug 2006
htiawe htiawe är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
htiawes avatar

Reg.datum: Aug 2006
Det är ett av årets största releaser men det kommer att släppas, med lite fördröjning. Har för mig att jag läste något om en patch också som censurerar bort den uppmärksammade texten.
htiawe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-10-26, 02:00 #7
kalasboll kalasboll är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jun 2007
Mycket flitig postare

Citat:
Originally posted by htiawe@Oct 25 2008, 21:05
Det är ett av årets största releaser men det kommer att släppas, med lite fördröjning. Har för mig att jag läste något om en patch också som censurerar bort den uppmärksammade texten.
Spelet låg framme vid Sibas(eller Elgigantens) kassa, i Hässleholm här om dagen. Dock fick de inte börja sälja de än trots att det finns en patch som fixar det. Detta pga att alla inte har tillgång till internet => låten försvinner inte från allas spel.
kalasboll är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-10-28, 10:45 #8
BarateaUs avatar

BarateaUs avatar

Citat:
Originally posted by Thir13teen@Oct 25 2008, 16:01
Citat:

Gillar hur du får det att låta som att spelet inte kommer till Sverige och att det här är sista chansen att komma över spelet, samt att du inte inkluderar den till lilla biten information att det enda som skiljer det du säljer mot det spel som kommer i november är en låtsnutt.

Citat:

Varifrån får du att de skulle skrota spelet? Varför skulle de göra det? Som sagt, gillar att du försöker få det att låta som att detta är sista chansen att få tag på spelet.

Att det skulle vara årets spel är ju ingen dålig floskel heller. Du jobbar möjligtvis inte som skrupelfri säljare hos en mobiloperatör till vardags?
Jo tjena ang säljare, jobbar inte med någon form av försäljning.
Vem är det som drar förutfattade meningar här om vem här? Du kanske syftar på att jag är tele säljare för att jag är delaktig i support/hjälp sida för mobilt bredband vilket jag skulle säga är långt ifrån försäljning. :blink:

Sen så kanske du ser det du har citerat att jag säger att det vore ett otroligt misstag att skrota, och jag skriver inte att det SKA skrota eller har jag fel?

Ang att det är årets spel så är det vad jag har hört från de som har recenserat det, vilket de säger så ja "årets spel".
Oläst 2008-10-28, 11:36 #9
Mycket flitig postare

Mycket flitig postare

Citat:
Originally posted by BarateaU@Oct 28 2008, 11:45

Jo tjena ang säljare, jobbar inte med någon form av försäljning.
Vem är det som drar förutfattade meningar här om vem här? Du kanske syftar på att jag är tele säljare för att jag är delaktig i support/hjälp sida för mobilt bredband vilket jag skulle säga är långt ifrån försäljning.
Sen så kanske du ser det du har citerat att jag säger att det vore ett otroligt misstag att skrota, och jag skriver inte att det SKA skrota eller har jag fel?
Ang att det är årets spel så är det vad jag har hört från de som har recenserat det, vilket de säger så ja årets spel.
Har man ingen koll på turerna kring spelet så får du det verkligen att framstå som att det inte skulle släppas i Sverige, så där håller jag med honom/de andra
kalasboll är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:37.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017