FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Är nu intresserad av att sälja www.mamaia.se till rätt köpare och rätt pris. Utlyser därför en budgivning fram till den 15 oktober 2008 15:00 med förbehåller mig rätten att behållad domännamnet om rätt pris och / eller rätt köpare inte dyker upp.
Mamaia är den största resorten på den rumänska svarta-havet kusten och ett resemål som börjar bli mer och mer populärt bland svenskar. Vissa säsonger går det avgångar från Sverige men andra endast från Oslo. Detta hindrar dock inte resenärerna som inte på många andra håll i Europa kan semestra till ett sådant vänligt pris. Sidan var egentligen tänkt att vara del av ett reseguidesprojekt som nu ej längre är aktuellt. På sidan finns lite information inlagt i en Joomla-installation som kommande ägare självklart får behålla om så önskas. Vi har inte gjort någon reklam för sidan alls och jag TROR INTE att den hittas på Google. På http://www.brfsidan.se/Analytics_www.mamaia.se_20080206-20081006_(DashboardReport).pdf finns lite analytics-statistik för sidan som vi första gången lade upp runt den 9 mars. Dessvärre visar denna statistik lite fel då alla besök på sidan kommer från direkt trafik, att det endast idag står på cirka 60 % beror på att det är en referral på domännamnet. Sammanfattning statisik cirka 9 mars - 7 okt 2008: 242 besök, 100% direktinlänkar 342 sidvisningar 221 helt unika besökare Den hade antagligen lite fler besökare på våren eftersom semestersäsongen i Mamaia är runt sommartid. En period hade sidan väldigt många besökare som ni ser i diagrammet, möjligtvis har orten Mamaia blivit omskriven i någon tidning som ledde till ett ökat intresse för orten, någon annan teori kommer jag inte på. Budstart: 500 kr Minsta budökning: 100 kr Budslut: 15 oktober 15:00 Bud kan göras direkt i tråden eller i PM. Eventuella onödiga kommentarer undanbedes men kan skickas på PM. Eventuella överlåtelsekostnader betalas av köparen. Om du har en reseguidesamling idag och inte har hört talas om Mamaia eller inte har med orten i din samling tycker jag att du ska tänka till igen och surfa runt lite! Tack på förhand, M |
||
![]() |
![]() |
|
|