Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Söker programmerare och säkerhetsexpert

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-10-06, 10:47 #1
TobiasWallin TobiasWallin är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Oct 2008
TobiasWallin TobiasWallin är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Oct 2008
Hej!

I Januari/februari kommer vi behöva ett par programmerare och någon säkerhets/server kunnig för fast anställning på heltid till ett företag vi startar upp kring en webtjänst.

Jag kan inte förklara så mycket om projektet här direkt men vi är ett 10-tal unga människor som har det kul och trevligt ihop. Hör av dig om du är intresserad av jobb vid den tidpunkten så kan vi ta en fika och snacka ihop oss.

Det är en avancerad webbsida som ska utvecklas, vi har ett designteam och jag kan själv javascript och lite enklare serverside programmering, det vi behöver är folk som går djupare, serverside programmering med säkerhet som prioritet, skulle gärna se någon kunnig på säkerhet och servrar, men även de som bara är grymma på att programmera behövs.

Jag har inte nämt något specifict språk eller servermjukvara då jag tänkte att vi kan komma överens om det i den kommande gruppen, mitt enda krav är att det är öppna grejer vi använder, sen om det är Linux eller BSD, PHP eller Python bryr jag mig mindre om.

Lönen får vi väl diskutera men räkna med en normal ingångslön för den här typen av jobb, 20-25000/mån

Så kraven är ganska enkla, du ska bo i stockholm och kunna din skit.

Kontakta mig gärna om detta verkar intressant! mail: [email protected]
TobiasWallin är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:20.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017