FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har nu inte längre tid för min hemsida, har fullt upp med mitt heltidsjobb och tänker därför sälja/byta min Hemsida.
Domän - www.Funsajt.se Har varit med i 1,5 år Sidan har: Onlinespel Roliga filmer Erbjudanden ( länkar ) ger pengar Gratis knapp ( kommer in till en extrent länksida ) Ger ca 50 öre/ Ip Nyheter ( skrivs av admin, kan vara allt från vad som händer på sidan eller vad som händer i världen ) Bilder ( Admin lägger Lätt in bilder på vad som helst ifrån Adminfunktionen ) Funktionen Hetast ( som snyggast.se lägger upp bilder som du röstar på, finns topplista olika kategoriet osv ) Blandat ( ex. förfalska personnummer ) Om siten ( Här kan du läsa vad som gäller på sidan, Annonsering, vilka som tar hand om sidan osv. ) Bidra ( folk kan lätt bidra med en film genom att skicka in Länk, Embed meddelande. Inlägget kommer till en mejl som man kan själv vilja ) Forum ( inte helt klart, men ett fungerande enkelt forum ) Sidan har en MYCKET lätt administration. Du som " superadmin " Kan lätt göra " moderator " som går ut på att dom bara har rätt till vissa funktionsändringar. ex lägga in spel,film,erbjudanden. Lägga till filmer Lägga till Spel ( som hamnar på sidan eller extrernlänk) Lägga till Nyhet Lägga till saker i kategorin blandat Lägga till POLL ( omröstningen på höger sida ) Lägga till Bilder Lägga till Album ( kategorier i Bilder) Lägga till Erbjudanden Skicka NyhetsBrev ( skickas till alla som registrerat sin e-post ) Du kan: Lätt lägga in Reklam på sidan, banners som växlas. Reklam på högersidan Reklam på vänstersidan Reklam på Loggans externa länkar Du kan: Andra reglerna på Hetast Andra text på Startsidan ( om sitens beskrivning ) Information på Bidra Spel,Film,Bilder,Länkar Ändra texten på Tipsa en Vän / Nyhetsbrev POPUP .. Du kan: Ändra eller radera Spel,filmer,bilder och allt utan att behöva gå in i databas eller något liknande. 2007 fick ja ut ca. 17 000 på annonsering 2007 Juli månad hade Funsajt 28 000 besökare Funsajt.se är en mycke bra grund sajt ![]() Får man något bud ? |
||
![]() |
![]() |
|
|