FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det jag är ute efter är, att du ska kunna RE-designa en webbplats, koda i php mot mysql.
http://www.internetportalen.se/forum/index.php?c=1 På själva registreringssidan, så ska man fylla i diverse uppgifter (namn, orgnr, adress etc...). Den förra programmeraren jag anlitade, lyckades tyvärr inte. (Eventuellt måste koden för inloggningssidan dammas efter honom). Dessutom behöver jag RE-designa en webbplats från html/frame till Wordpress eller Drupal. Budget: 3.000-10.000kr inkl.moms för ovanstående. Önskemål: - F-skattsedel. - Personligt möte innan uppdraget beställs. (Stockholm) - Referensarbeten. Maila mig gärna, vänliga hälsningar Michael Eriksson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tillägg:
Det behöver inte vara en programmerare för uppgiften, man kan åta sig att tex. bara göra php/mysql eller Wordpress/Drupal. Som sagt önskemål är önskemål och inga krav. Michael Eriksson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Skickade mail via systemet då du inte uppgav någon e-postadress eller telefonnummer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Skickade mail via systemet då du inte uppgav någon e-postadress eller telefonnummer.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|