FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Eller aah.. kanske inte problem. Men det är något som jag tycker verkar konstigt och undrar hur det går ihop.
På mitt konto har jag 1 kanal som går till en sida. totalt då. När jag går in och kollar på kontot så står det exempelvis 300 sidvisningar och 30 klick. Men när jag klickar på "vanligaste kanaler" så är siffrorna helt andra. Why? jag använder ju bara en kanal så de borde ju vara precis lika stora. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Dumpa adsense helt. Löst!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Kunde du inte hjälpa till, så skulle du hålla dig från att svara. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Låter lite märkligt.
Är det siffror för idag? Hur ser det ut för gårdagen, är det samma problem där? Ibland har jag haft lite märkliga siffror för dagen men det brukar alltid ordna upp sig när det gått någon dag och alla siffror "hunnit ikapp". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Låt mig förklara..
AdSense for Content = x antal sidviningar vanligaste kanalerna - kanalens namn = y antal sidvisningar Klick, ctr och inkomster är det samma för båda. Men det är ju antalt sidvisningar som alltid skiljer sig åt. y har alltid fler sidvisningar än x. Vad kan detta bero på? ps. kan någon vänlig själ gå in på min sida och se efter vilket språk som visas i annonserna? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Dina annonser visas på svenska!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Går det att ändra språket på annonserna så att dem visas på norska istället?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|